1. Освіта: вища.
2.Навчальний заклад: Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка, 2007 рік.
Факультет хіміко-біологічний.
Спеціальність - «Педагогіка і методика середньої освіти»
Кваліфікації – вчитель біології, хімії, валеології та основ екології.
3. Місце роботи: Клубівський ліцей імені Олега Довгого Ізяславського р-ну Хмельницької області.
4. Посада: вчитель біології та хімії.
5. Загальний стаж: 12 років
6. Категорія: перша.
7. Педагогічне кредо: "Щоб бути гарним учителем, потрібно любити те, що викладаєш, і тих, для кого викладаєш"
Пам’ятаю
своє знайомство зі школою, свої шкільні роки. Ще тоді твердо вирішила – буду
вчителем. Тоді все здавалось легко та просто, а потім були сумніви: чи варто,
чи зможу?... І ось я вчитель!
Тепер я
глибоко усвідомлюю всю відповідальність, що лежить на мені за долю інших людей,
дітей, адже ще Цицерон міркував
про те, що,
маючи поганих кравців, - не матимемо гарного одягу, поганих пекарів - їстимемо
такий-сякий хліб, а якщо матимемо поганих учителів, то не буде в нас
майбутнього.
Чи хороший я учитель? Мабуть, це покаже час,
адже працю вчителя оцінити дуже важко:
результатів не видно одразу, вони можуть з̓явитися через багато років. Він
працює з дитячими душами і тому не має права допускати помилок. Шлях дитини –
учня схожий на життя квітки, яка живиться соками рідної землі і розкривається
назустріч світлу – Сонцю. Впевнена, що як хірург повинен бути з чистими руками,
так і вчитель – з чистими намірами. Від особистих якостей вчителя залежить те, якими стануть його учні. Учитель —
головна фігура педагогічного процесу. Його особистий приклад — могутній фактор
виховного впливу. Завдяки спілкуванню з учнями вчитель виховує їх не тільки
словом, а й всіма якостями своєї особистості. “Золотим правилом” науки
виховання вважав К. Ушинський тезу: “Вчителеві треба бути таким, якими він хоче
бачити своїх вихованців”.
Я – вчитель біології. «Біо» - це
«життя» (Люблю її у всій різноманітності фарб!), «Логос» - «вчення, поняття,
наука» (Дуже багато чого хочу пізнати, зрозуміти). Біологія – це мій світ, науки,
яку разом з учнями нам відкривати. Досить часто в мене виникає
питання: чому і як вчити? Термінам? Законам? Дослідам? Ні, не тільки цьому. Вчу любити, розуміти і вдумливо читати вічно молоду
книгу Природи. Адже вона є наочним посібником і книгою відкриттів, де кожна
травинка, кожен листок, квітка, гілка, грибок, тваринка несуть в собі цікаву
інформацію. Допомогти учням побачити і оцінити цю красу – ось моє завдання.
Природа і людина – нероздільні. Як Природа звичайна і неповторна, так і
мої учні повинні бути щирими, відкритими і добрими. Намагаюсь цього досягти,
так як вважаю, що кінцева мета шкільної освіти – виховання хорошої Людини.