Сторінки

Про мене



1. Освіта: вища.

2.Навчальний заклад: Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка, 2007 рік.

Факультет хіміко-біологічний.

Спеціальність - «Педагогіка і методика середньої освіти»

Кваліфікації – вчитель біології, хімії, валеології та основ екології.

3. Місце роботи: Клубівський ліцей імені Олега Довгого Ізяславського р-ну Хмельницької області.

4. Посада: вчитель біології та хімії. 

5. Загальний стаж: 12 років

6. Категорія: перша.

7. Педагогічне кредо: "Щоб бути гарним учителем, потрібно любити те, що викладаєш, і тих, для кого викладаєш"

           Памятаю своє знайомство зі школою, свої шкільні роки. Ще тоді твердо вирішила – буду вчителем. Тоді все здавалось легко та просто, а потім були сумніви: чи варто, чи зможу?... І ось я вчитель!
        Тепер я глибоко усвідомлюю всю відповідальність, що лежить на мені за долю інших людей, дітей, адже ще Цицерон міркував про те, що, маючи поганих кравців, - не матимемо гарного одягу, поганих пекарів - їстимемо такий-сякий хліб, а якщо матимемо поганих учителів, то не буде в нас майбутнього.
        Чи хороший я учитель? Мабуть, це покаже час, адже працю вчителя оцінити дуже важко: результатів не видно одразу, вони можуть з̓явитися через багато років. Він працює з дитячими душами і тому не має права допускати помилок. Шлях дитини – учня схожий на життя квітки, яка живиться соками рідної землі і розкривається назустріч світлу – Сонцю. Впевнена, що як хірург повинен бути з чистими руками, так і вчитель – з чистими намірами. Від особистих якостей вчителя залежить те, якими стануть його учні. Учитель — головна фігура педагогічного процесу. Його особистий приклад — могутній фактор виховного впливу. Завдяки спілкуванню з учнями вчитель виховує їх не тільки словом, а й всіма якостями своєї особистості. “Золотим правилом” науки виховання вважав К. Ушинський тезу: “Вчителеві треба бути таким, якими він хоче бачити своїх вихованців”.
          Я – вчитель біології. «Біо» - це «життя» (Люблю її у всій різноманітності фарб!), «Логос» - «вчення, поняття, наука» (Дуже багато чого хочу пізнати, зрозуміти). Біологія  – це мій світ, науки, яку разом з учнями нам відкривати. Досить часто в мене виникає питання: чому і як вчити? Термінам? Законам? Дослідам? Ні, не тільки цьому. Вчу любити, розуміти і вдумливо читати вічно молоду книгу Природи. Адже вона є наочним посібником і книгою відкриттів, де кожна травинка, кожен листок, квітка, гілка, грибок, тваринка несуть в собі цікаву інформацію. Допомогти учням побачити і оцінити цю красу – ось моє завдання.
      Природа і людина – нероздільні. Як Природа звичайна і неповторна, так і мої учні повинні бути щирими, відкритими і добрими. Намагаюсь цього досягти, так як вважаю, що кінцева мета шкільної освіти – виховання хорошої Людини.